Sunday, October 16, 2016

Abonacci Trading System

Forex System Indicators bewegende gemiddeldes verskaf belangrike inligting in verband met die rigting van 'n mark. Hulle was geskep om directional inligting verskaf, glad uit die zigs en zags van 'n tendens. Hulle gebruik het baie meer oorheersend geword met die opmars van rekenaarsagteware. Die outomatiese berekeninge vir MA (bewegende gemiddeldes) het sterk oorweeg hul aansoeke. Hulle kan nou bereken word en aangewend tot die heel tweede / minuut in 'n handels grafiek. Hul aansoeke, tesame met kandelaar seine, bied 'n baie sterk winsgewende handel formaat. Soos met al die ander tegniese aanwysers Mas het 'n relevansie wanneer korreleer met prysbewegings. Hoe die bewegende gemiddeldes benut kan 'n groot verskil tussen 'n matige opbrengs en hoogs winsgewend opbrengste te maak. Trading tegnieke, die gebruik van bewegende gemiddeldes, bied verbeterde toegang en uitgang strategieë. (Sien hier meer forex strategieë) Die mees algemene gebruik is wanneer die betrokke bewegende gemiddeldes te steek. Die haalbaarheid van die gebruik van MA kruising het glo 'n paar relevansie of dit sou nie wyd bekend as een van hul bruikbare aspekte. Maar die voordele van bewegende wraak raak afgeneem as kruisings is die enigste aansoek gebruik. Die akkuraatheid van die kruising analise is matig suksesvol. Daar is egter baie tegniese evaluerings wat matig suksesvol is. Die toepassing van Kandelaar analise met betrekking tot die MA bied 'n hoër funksie. Die vraag ontstaan ​​altyd of die eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), die eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA), of die geweegde bewegende aver-ouderdom (WBA) te gebruik. Die eenvoudige bewegende gemiddelde is die maklikste om dus te bereken, die rede waarom dit is goed gebruik voor die aangesig van rekenaars. Die eksponensiële bewegende gemiddelde het meer gewild in die afgelope jaar as gevolg van die vinniger berekeninge rekenaarsagteware bied. Dit sluit die jongste data in sy berekeninge, kan die ouer data te vervaag uit, maak die huidige data meer pertinente. Geweegde bewegende gemiddeldes sit meer belang op huidige data teenoor ouer data. Eenvoudige bewegende gemiddeldes werk baie goed, die verskaffing van die nodige om suksesvol handel kandelaar seine inligting. Geld bestuurders, sowel as 'n meerderheid van tegniese beleggers, gebruik die eenvoudige bewegende gemiddelde. Die bewegende gemiddeldes bied 'n eenvoudige visuele aanduiding dat die rigting van 'n tendense helling toon. Wanneer die bewegende gemiddeldes is aan die styg, dui dit op 'n uptrend. Wanneer die bewegende gemiddeldes val, dui dit op 'n verslechtering neiging. As die bewegende wraak sywaarts verhandel, dit toon 'n sywaartse mark. Handelaars wat die bewegende gemiddelde metode te gebruik vir die aanduiding van tendense volg 'n paar baie basiese reëls. 1. As die SMA is trending op, handel die mark op die lang kant. Koop wanneer pryse terugsakking na, of effens laer, die bewegende gemiddelde. Na 'n lang posisie gevestig, gebruik die onlangse laag as jou stop. 2. As die SMA is trending af, handel die mark aan die kort kant. Kort (verkoop) wanneer pryse tydren op of effens bo, die SMA. Een keer 'n kort posisie gevestig gebruik die onlangse hoog as jou stop. 3. Wanneer die SMA is die handel plat of ossillerende sywaarts, dit illustreer 'n sywaartse mark. Die meeste handelaars, gebruik te maak van die bewegende gemiddelde te bepaal-myn tendense, sal nie handel dryf in die mark Eenvoudig gestel, handelaars wat die SMA gebruik as 'n tendens gaan lank (te koop) wanneer pryse neig bo die bewegende gemiddelde. Hulle gaan kort (verkoop) wanneer pryse neig onder die bewegende gemiddelde. Die kandelaar handelaar het 'n geweldige voordeel dat dit in staat is om te sien wat die kandelaar seine vertel hulle by hierdie belangrike bewegende gemiddelde vlakke. FX Monetizer bekend vir die feit dat dit werk op die werklike rekening met 'n wins van meer as twee jaar, begin in 2012, en het net te koop in 2014. Strategie van FX Monetizer is gebaseer op wisselvalligheid breakouts en bekwame werk met 'n volgkeerverlies . FX Monetizer ommits ambagte selde, maar wins op sommige van hulle kan bereik 200 pitte FX Monetizer nie gebruik in die werk gevaarlike metodes uitgang verliese soos Martingale metode, roosters van ander en ander, en hoe monitering toon werklike rekening kan winsgewend wees vir 'n lang tyd . haracteristics van die FX Monetizer 8226 Platform: Metatrader4 8226 munt pare: EURUSD 8226 Trading Tyd: rondom die klok 8226 Tydraamwerk: M15 Aflaai Ingesluit: IndicatorEALibraries Hoe om af te laai klik hereHi Guys, Ek weet dat julle hoor van Fibonacci-die meeste van die tyd, en behoorlik min of meer hoe om dit toe te pas tydens jou handel loopbaan weet, of dit nou voltyds of deeltyds. Tydens my laaste 3 weke was ek lees op 2 Tegniese Analise boeke Fibonacci Ontleding van Constance BROWN. uitgegee deur Bloomberg MARK Essentials en Fibonacci Trading van McGraw-Hill, Finansies amp Belegging. Eerlik praat, hoe meer ek lees oor hulle, hoe meer ek het deurmekaar oor my Fibonacci aansoek in die handel. Ek dont beteken dat hulle dit nie werk nie, maar hulle het net vir my deurmekaar. Verlede Vrydag, soos gewoonlik, ek sal 'n blik op die forum in www. forexfactory op Trading System bespreking neem. Die meeste van die tyd, sal ek lees en toets die nimmereindigende lys van handel stelsels uitgevind deur die ontwikkelaars / eienaar / oorspronklike skepper. Ek het elke enkele een van hulle nog nie getoets en ek is nog steeds die toets. Maar 'n spesifieke draad en stelsel wat my aandag gevang was hierdie Abonacci System geskep deur Bobi Abonacci, wat ek glo is uit Span, wat sy eie stelsel uitgevind met comphrensive wiskundige berekeninge en is 'n baie duidelike stelsel wat homself onderskei van al die res van die Trading Systems. Die onderskeid is afkomstig van die feit dat met Abonacci stelsel berekeninge, kan die stelsel die volgende maand tendens vir munt pare, of futures soos olie, Dow Jones voorspel. Die meeste van die stelsels gebruik aanduiding dat ontleed op vorige tendense, prys aksies om die volgende buy bepaal of te verkoop. Abonacci is anders, dit te hanteer elke maand as 'n nuwe tydperk, waar ou stutte en weerstande moet nie resuse. Abonacci het tot die gevolgtrekking gekom dat elke span het 'n unieke frekwensie en dieselfde berekening kan nie toegepas word vir ander paar in verskillende maand. Hy stel 'n nuwe konsep oproep fases, waar dit net kan bereken word aan die einde van elke maand, om die fase vir volgende nuwe maand te bepaal. Elke fase is konstante wat soortgelyk is aan die fisika konsep van golflengte en is met behulp van 'n vaste Fibonacci lengte 0 tot 100. Ek het persoonlik Abonacci op my demo rekening getoets en kan met vertroue sê dat dit is die beste en akkurate handel stelsel wat ek nog ooit gebruik wat Abonacci gedoen is 'n wiskundige deurbraak en bewys dat dit Forex kan verhandel deur formulerings. Vir diegene wat belangstel om meer oor Abonacci uitvind, kan jy vind Bobi Abonacci deel van sy konsep, begrip en MetaTrader4 sjabloon amp Maandeliks Sakrekenaar vir EURUSD beskikbaar vir enigiemand om af te laai. Besonderhede van Abonacci kan gevind word in die volgende linksplex handel stelsel 5 (Fibonacci handel) Deur Edward Revy op 30 Junie 2007 - 13:27. Handelaars is gevra om 'n paar strategieë wat sal werk op kleiner tydsraamwerke lewer. Hier is 'n baie mooi handel stelsel wat jou aandag werd kan wees. Wanneer 'n handelaar besluit om klein tydraamwerke gebruik (soos 10 min, 15 min, 30 min, selfs 1 uur) risiko's te wees verkeerd is altyd hoër as met groter tydsbestek. Daarom is dit baie belangrik om 'n baie goeie forex stelsel wat kan raad gee oor inskrywings met 'n hoë kans om te wen en whats meer belangrik dit moet in staat wees om presies waar om af te sluit sonder die behoefte om voortdurend te monitor die prys vertel het. Let ook op die meer handelaars kyk na kaarte, hoe meer het hulle is geneig om omstrede gevoelens oor die sukses van 'n huidige oop handel. Met al hierdie lang inleiding, is dit net verlaat om te noem dat hierdie strategie sal vereis van handelaars basiese kennis van die gebruik van Fibonacci-instrument. Wat is Fibonacci hulpmiddel en hoe om dit te gebruik net Google forex Fibonacci frase en youll vind 'n baie inligting daaroor. Dit is waarskynlik die enigste rede waarom ons geklassifiseer hierdie handel stelsel as Kompleks een, nie elke handelaar is gemaklik met die gebruik van Fibonacci-studies in Forex. Trading opstel: Duur: 'n meer as 5 minute en minder as 3-4 uur. Munt pare: enige. Aanwysers: 5 WBG kyk na die prys golwe. Vind die mees onlangse swaai hoog en die mees onlangse swing lae so Fibonacci 'n swaai en B swing genoem. Trek Fibonacci van A na B. Om te weet watter rigting in albei rigtings te trek (op of af) net kyk na die tendens as dit is onduidelik, vind geskikte AB swaai en stel Fibonacci. Sodra stel, wag en kyk hoe die retracement van AB swaai om te ontvou. Gedurende die retracement daar drie voorwaardes waaraan voldoen moet word ten einde handel te oorweeg: 1. Die prys 5 WBG moet raak. 2. Die prys moet ten minste raak 0,382 Fibonacci retracement vlak. 3. Die 0,618 Fibonacci retracement vlak moet nie misluk nie. Hier beteken dit dat die prys moet nie onder toemaak (uptrend) / bo (verslechtering neiging) 0,618 retracement lyn. Dit kan raak of steek nie, maar die vlak moet die aanval te weerstaan. Wanneer al drie kriteria voldoen, te betree sodra die kers duidelik bo 5 WBG Lang inskrywing is gesluit, onder - vir kort. Aftrekorder is altyd geplaas 4-5 pitte bo (verslechtering neiging) / hieronder (uptrend) die 0,618 Fibonacci retracement vlak. Wins teiken is ingestel op 1,618 Fibonacci uitbreiding vlak afgelei van punt A Master jou Fibonacci tradingAboonacci System - vir euro / dollar voorspelling Kommersiële lid geword April 2008 392 Posts opgedateer op: Oktober 30-2010 Abonacci Power3 Sjabloon is beskikbaar in die beslaglegging opgedateer om af te laai: 25 Oktober -2.010 Abonacci Sakrekenaar weergawe 3.7. Laai dit van beslaglegging. UPDATED: May 8-2010 Nuwe weergawe Abonacci Sakrekenaar is vrygestel (Ver3.0). Vind asseblief die aanhangsel (AbonacciPivotVer3.Zip) UPDATED Laai asseblief die PDF-lêer. Ek het al beskrywings ek gepos in hierdie draad versamel en ek bygevoeg reëls en uitgedruk uitdruklik. Download skakel: www.4shared / lêer / wYEiroUE. ningVer1 En ook kan jy beslaglegging aflaai op hierdie post. Opgedateer op: Sep28-2010 Nuwe weergawe is gelaai. Laai asseblief die aanhangsel. Opgedateer op: Aflaai sjabloon Oktober aan die einde van hierdie post. UPDATED: October 5-2010 Power 4 is gereed om af te laai. Hier vind dit in die bylae. Opgedateer op: Oktober 07- 2010 Leer Video lêer oor Power 3 interpretasie. www. youtube/watchvyiImdlFtevU opgedateer op: 2 Oktober -2.010 Hallo Handelaars op 15 van die afgelope maand Ek het gekom en ek het 'n nuwe manier van dink oor hierdie mark. Ek het gesê dat daar 'n stelsel wat reëlgebaseerde werk en ek beweer baie dinge. Maar al gebeur het. Selfs laaste dag van die maand. Some saing was daar 'n tendens so dit gebeur Ek hou nie daarvan om hierdie soort van dinge aan te gaan. challanges alles wat jy noem, maar wat ek gedoen het. Ek opend n nuwe visie oor handel en: - Nou weet ons elke paar het 'n ander frequancies en jy kan 'n paar soos die ander nie behandel (maar julle almal is met behulp van aanwysers algemeen om hulle te identifiseer) - Die mark is voorafbepaalde en nuus optree as 'n versneller. - Enige ondersteun 'n Weerstande word gegenereer uit 1 minuut van nuwe maand in verband met verlede maand reeks. - Daar is 'n standaard waarde vir elke paar wat veroorsaak dat n paar veranderinge die rout (euro / dollar is 7) - Breakout vlakke is die enigste manier om suksesvol handel. - 'N nuwe manier van 'n kombinasie van 2 of meer leuens om 'n nuwe FIB wat afgelei en kan u gee beter punte te skep. - Elke maand het 'n fase en maandelikse bewegings is gebaseer op die fases. - Daar is 'n goue fase basis getal wat selfs kan jy dit noem ware spilpunt en al bewegings begin van daardie fase basisvlak. - Elke fase het 'n hoë Terugskrywing Point - Elke fase het 'n lae Terugskrywing punt is dit heel die storie wat anders - Jaarlikse Fase Lengte. - Maandelikse Neigings FIB. - Abonacci spring leuens. - Maandelikse rus Cycle - Jaarlikse rus Cycle - Maandeliks rus spring leuens - daar is geen Jaarlikse rus spring leuens - Golden Abonacci nommer (elke fase het 'n goue verhouding) - Elke dag veroorsaak 'n nuwe fase basisvlak. en. en nog baie meer wat nie een van hulle het jy gehoor van voor. Ek sal probeer om ons kop benader om nuwe idees te kry. Jy weet camarilla vergelyking. Die eienaar van die stelsel nooit aan die lig gebring die formule maar baie om te dink oor wat en nou baie is die bekendstelling van camrilla vergelyking gemaak. Maar hy verkoop die formule om 'n maatskappy. www. camarillaequation / eis is net maatskappy het die hoof formule het en net hul formule werk. Maar die idee gehelp om baie na 'n nuwe formule te maak en baie gebruik. Ek het ondersoek euro / dollar en 'n paar ander pare en gevind al daardie dinge as formula. I glo 'n handel stelsel is 'n stelsel wat is baseer op die reëls. Ek sal enige formule nie deel maar hier ek sal deel: wat ek gevind het en die idees wat werk en seker jy sien gewerk vir die afgelope maand dit is hoekom mnay kom hierdie draad en as jy die toonbank van draad sien is vinniger as die ander gaan drade. Ek sal probeer om die teorie agter almal van hulle beskryf in hierdie maand onderhou. Jy het altyd gehoor Fibonacci. Maar in hierdie nuwe onderwerp ek sal nuwe stelsel wat sal maak dat jy 'n voorspelling van EUR / USD beskryf. Hierdie stelsel werk net vir euro / dollar. OIL. DOWJ. Die formule gebaseer. Jy kan dit aflaai Abonacci (Future Fibonacci) vir euro / dollar en wees verbaas daaroor. jy kan fases dupliseer. Hierdie skakel is ook vir die huidige maand. (SEP 2010) In hierdie stelsel. al Fibonacci wat opgemaak is konstant totdat einde van die maand. As 38.2 van Fibonacci vlakke gebreek van af. dan sal dit voldoen 100. elke 0-100 is bekend as 'n fase en as 'n maand 2.38 van fases is dan verby daardie maand is 'n up tendens en die tendens sal nie omgekeer word en sal tot 4 fase kry. Die ding wat baie belangrik is, is dat. die Abonacci stelsel is nie verwant aan die verlede en net word bereken vanaf laaste reeks vorige maand en daar is geen verwysing na 0 of 100. om uit te vind 0. 'n groot berekening gedoen en dan fases gedupliseer. Elke maand het sy eie reeks vir fases. soms sy 122 pitte of minder en soms sy 158 pitte en word veroorsaak as die vorige maande reeks. Om te breek punte te doen as volg vind: 1 Stap: i54.tinypic / 219tir4.gif Die beste ommekeer punt is 38.2 van die wit Fibonacci getrek gevolg van Stap3 Byvoorbeeld Ek verkoop euro op 1,3018 en my SL 1,3033 en my TP1.2955 as prys het minder as 50 van blou fib (1,3007) in die begin tyd van die nuwe dag. Jy kan ook sien weerspieëling van die prys aan elke vlakke. Hoe dink jy oor wat jou dieselfde prosedure kan doen vir al die ander fases. doen dieselfde vir laaste dag en wees verbaas as ek gister gedoen het en my stoploss was slegs 5 pitte. Dit is die beste vir 15 min. Maar dit werk vir alle tye fames as dit werk met die prys en net moet n bietjie kennis oor Fibonacci handel. Ek gebruik nooit enige aanduiding en my maksimum stop verlies is 30 pitte en TP is gewoonlik 100 pips. But meestal stoploss is 5 pitte. Net wat jy nodig het om te werk met hierdie stelsel vir 'n paar dae die kry jy hoe om die mark te betree. Die heel belangrikste ding is dat. hierdie stelsel en al die fases en fibo vlakke is konstant en sal nie verander word tot die einde van die maand en in die begin van die volgende maand alles verander en nuwe fases geskep sal word. Asseblief beskou dat sy 'n nuwe konsep in die handel en ek uitgevind dat geen ondersteuning en weerstand vlakke in die verlede is geldig en nuwe ondersteuning en weerstand vlakke is geskep in die begin minute van die eerste dag van elke maand. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Dit is verstommend so kan ek 1,29531 as die inskrywing te koop en 'n paar keer ja en 'n paar keer nee wins op 100-vlak van die wit fib. Dit hang af van watter vlak en fase dit is en ook die krag van die vorige dag (reeks). Maar as hierdie punt is gebreek. en gaan onder 1,2930 om voort te gaan om te gaan. dit moet nie kom bo 1,2977. Dit is 'n reël-gebaseerde stelsel. As dit kom dan moet jy dit oorweeg as 'n up tendens. Ek het gevind dat hierdie mark is 'n formule gebaseer mark en jy kan 'n aanduiding nie gebruik vir alle markte. Hierdie stelsel is anders vir GBP / USD en DOWJON of olie en het hul eie templates wat Ek aan hulle te skep in die begin van die maand vir die hele maand. Leer om te loop voordat jy hardloop Moet ons kyk na die geel lyne, die wit lyne of die blou lyne Alle lyne moet in ag geneem word. Maar in ag geneem word dat Blou en wit lyne is geneem uit geel strepe. Maar vir wat wissel en breek outs. Die wit en blou lyne is belangrik. As jy net 'n blik in die verlede vir eens 2 of 3 dae wat jy sal kry wat ek bedoel. Byvoorbeeld op 10 September 2010 het ek 'n kopie bestel en gebly op dit. As jy graag die rede weet net daardie reëls (Blou en Wit Fibonacci word getrek vir die dag) toe te pas en jy sal kry wat ek bedoel. Vir daardie fase. tot die einde van die maand. As die prys kom by daardie fase en gaan onderkant van die fase (1,2645) en kom tot breek 1,2662 dan sal dit na die volgende fase en na die breek 1,2801 weer vergader 1,2898 leer om te loop voordat jy hardloop Ive aangeheg 'n grafiek met jou September sjabloon te kry bereken Oktober fase hoogte. Stap 1 en 2 is die leuens Fron 23 tot vorige 50. en die Stap 3 is te fib van hoër 23 tot laer 61. So vir Oktober 2010 het die fase hoogte skatting is sowat 160 pitte. Q1: Is dit voldoen aan jou metode. Q2: As dit voortduur op 'n maandelikse basis, sal die fase hoogtes vir elke maand te hou op die verhoog, wat is hoogs onwaarskynlik. No asseblief daarop gelet word dat hierdie sjabloon is slegs vir hierdie maand (September 2010) en werk net op euro / dollar en vir die volgende maand sal dit verander. Elke maand sal ek die sjabloon te plaas en as dit konstant tot aan die einde van maand. sodat dit kan verhandel as dieselfde reëls. Leer om te loop voordat jy hardloop Hallo aebab, Dankie dat jy jou idees en jou stelsel Sy eerder vir my duidelik. net 'n bietjie oefen met dit .. Imho, dit het 'n groot potensiaal. Hou plaas maat id wees ook geïnteresseerd in die algoritme vir die berekening, maar as jy gaan na jou maandelikse vlakke dan het ek nie 'n probleem daarmee. Baie pitte, Indiana Geagte Indiana, Dankie vir jou post. Ek sal meer verduidelik. Maar net om te sê dat ek die afronding van my program en ek uitgevind dié mark is gedra in 'n ten volle voorspelbare manier. Ek sal vanaand verduidelik hoekom vandag is die beste tyd om te koop en watter rede het vandag op te tree soos hierdie. Oorweeg dit asseblief om hierdie stelsel nie gebruik enige aanduiding of enige spilpunt berekening en sy enigste wiskunde en met behulp van 'n program wat whritten in C taal. Die parameters wat gebruik word vir forecating is hoog. Laag. Close van verlede maand. Soos nou is ek verlaat vir 'n vergadering. Ek sal meer inligting post later. Groete leer om te loop voordat jy hardloop Kommersiële lid geword Apr 2008 392 Posts Hallo almal, Ek hoop almal het 'n goeie en suksesvolle dag. Ek dink diegene wat vertroud is met Fibonacci-. hulle het wat die stelsel (Abonacci) sê. Ek het baie keer het net 'n manier om die gedrag van die mark besef vind. Ek wou recalcitrancy van die mark en daarom weet. Ek lees baie boeke oor die tegniese ontleding. Hoe meer lees. hoe meer ek besig was om ver 'n manier uit dat. Ek vra myself as aanwysers is 'n goeie rede waarom hulle misluk. Wat is die rede dat spilpunt formule nie beantwoord in voorspelling. Byvoorbeeld. hoekom vandag se mark is gestop by 1,3036. Hoekom kan ons nie sê dat as 2 pit is verby 'n prysvlak. Ons sê nie dat 'n verbreking is daar gebeur. Ek het antwoorde van sommige van my vrae en baie is steeds onbeantwoord. Maar die ding wat ek gevind is dat elke mark het 'n unieke golflengte en ons daardie formule moet vind. Ek het daardie formule vir euro / dollar gevind. GBP / USD. OIL. DOWJNZ. Die gevolg van daardie golflengte wat baie ingewikkeld. is wat ek beskryf in hierdie onderwerpe en wat ek probeer om te deel. Maar as jy wil om suksesvol te wees in hierdie besigheid. Ek dink 'n mens aanwyser is genoeg en dit is Fibonacci. Nou gaan ek jou bekend te stel 'n ander manier om die mark te voorspel met presiese vlak van opbreek vlak. Trek 'n Fibonacci uit 50 van hoër fase tot 50 vlak van blou Fibonacci gevolg van 1 stap (Sien www. forexfactory / showthreadt255974 om te leer hoe om hierdie vlakke te trek as jy nuut is) Die prys is gestop by 38.2. Gister het ek het 'n manier om die beste vlak af ommekeer vind. Nou dit is die beste High ommekeer en as hierdie vlak is gebreek sal die prys hoër te gaan en waarskuwings die sein om te 1,3118. in die volgende pos sal ek beskryf die manier om te koop sein wat gister gebeur het kry vind. Neem asseblief kennis: Al die ommekeer punte (ondersteun amp weerstand) gegenereer in die eerste dag van die maand en net dit is om hierdie vlakke en dit is nie verband hou met verlede ondersteuning en weerstand. Is ek waar. Laat weet my asseblief jou idee oor wat. Leer om te loop voordat jy Baie interessante Net 'n vinnige vraag hardloop, die aanvaarding van die prys breek die 38,2 FIB vlak, behoort nie te gaan na die bokant van die van die fase 1,3147. Hoekom stop by 1,3118 (wat 76,4). Volgens jou vroeër reël, as dit breek FIB 23,6 dan moet die 100 van daardie fase te bereik. Ook, ek is geïnteresseerd in te sien voorbeeld van die downjones, id waardeer as jy 'n paar voorbeelde hier of die tamplet kan lewer. Hallo almal, Ek hoop almal het 'n goeie en suksesvolle dag. Ek dink diegene wat vertroud is met Fibonacci-. hulle het wat die stelsel (Abonacci) sê. Ek het baie keer het net 'n manier om die gedrag van die mark besef vind. Ek wou recalcitrancy van die mark en daarom weet. Ek lees baie boeke oor die tegniese ontleding. Hoe meer lees. hoe meer ek besig was om ver 'n manier uit dat. Ek vra myself as aanwysers is 'n goeie rede waarom hulle misluk. Wat is die rede dat spilpunt formule nie beantwoord in voorspelling. colorblueFor. In hierdie post, gaan ek gesels oor Abonacci System dat euro / dollar en 'n paar ander pare ondersoek. Dit werk op grond van 'n gevorderde formule vir markbewegings. Een van die belangrike ding is dat elke paar het 'n ander frekwensie en jy kan 'n paar soos die ander al het jy al gebruik aanwysers gewoonlik om hulle te identifiseer nie hanteer. Hierdie stelsel dien as 'n versneller tot die mark te bepaal. Klik hier om 'n GROOT Trading Tool en Strategie gratis Dit bied 'n nuwe wyse van kombinasie van 2 of meer leuens om 'n nuwe FIB wat gevolglike en kan jy beter punte te gee maak aflaai. Jy sal 'n verstek waarde vir elke paar wat veroorsaak dat n paar veranderinge die wanorde vind (euro / dollar is 7). Weerstande word gewoonlik vervaardig uit 1 minuut van nuwe maand wat verband hou met verlede maand reeks. Breakout vlakke is nie meer as manier van suksesvolle handel. Dit het 'n goue fase basis getal wat selfs kan jy dit beskryf ware spilpunt en al bewegings is deurlopend vanaf daardie fase basisvlak. Jy is baie welkom in ons blogs en voel vry om jou waardevolle kommentaar en voorstelle te verlaat.


No comments:

Post a Comment